Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мишко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Мишко Н. М. 
Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психологау процесі здобуття другої вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Мишко // Психологія і особистість. - 2015. - № 2(2). - С. 235-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2015_2(2)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мишко Н. М. 
Особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту [Електронний ресурс] / Н. М. Мишко // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_23
Розглянуто основні наукові дослідження з питань цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Розкрито сутнісні особливості психологічних категорій "цінності" та "ціннісні орієнтації". Проведено пілотне дослідження ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту за спеціальністю "Психологія" (35 жінок і 3 чоловіків віком від 22 до 49 р.). Висвітлено погляди вітчизняних та зарубіжних дослідників щодо природи та генези ціннісно-смислової сфери особистості. Охарактеризовано основні різновиди, структурні елементи цінностей та провідні уявлення щодо функцій, які виконують ціннісні орієнтації у житті людини. Описано особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту. Визначено не досить високий рівень показників "локус контролю – Я" і "локус контролю – життя", що засвідчує тенденцію до планування без реального їх втілення. Середні значення мають показники "процесу" та "результату" життя, тобто респонденти сприймають своє життя як недостатньо насичене, не відчувають повного задоволення від нього. Засвідчено, що результати математико-статистичної обробки даних мають високий рівень статистичної значущості. Констатовано загальний низький рівень розвитку та недостатню сформованість ціннісних орієнтацій майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту.Представлены результаты исследования ценностно-смысловой сферы будущих психологов, получающих второе высшее образование по специальности "Психология" (38 респондентов в возрасте от 22 до 49 лет). Анализ особенностей ценностной структуры будущих психологов, получающих второе высшее образование, демонстрирует высокие показатели осознанности жизни, характеризующие ответственное отношение к ней и понимание ее закономерностей. Однако, достаточно высоки показатели "локус контроля – Я" и "локус контроля – жизнь", что может свидетельствовать о тенденции к планированию без реального воплощения планов в жизнь. Средние значения имеют показатели "процесса" и "результата" жизни, то есть респонденты воспринимают свою жизнь как недостаточно насыщенную, не испытывают полного удовлетворения от нее. В целом результаты исследования свидетельствуют об общем низком уровне развития и недостаточной сформированности ценностных ориентаций будущих психологов, получающих второе высшее образование.The relevance of this study is explained by the specificity of socio-economic and political changes in our country. In this regard, a profession of psychologist becomes more and more popular in society. Therefore, the requirements for the work of psychologists are growing every day, causing the development and increasing of the number of educational institutions, where psychologists are trained. Apart from common full-time and distance studying, nowadays everyone can obtain a second university degree in Psychology, which differs only by the number of in-class learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.624 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мишко Н. М. 
Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту [Електронний ресурс] / Н. М. Мишко // Проблеми сучасної психології. - 2016. - Вип. 31. - С. 238-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2016_31_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 79.717 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мишко Н. М. 
Дослідження ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту [Електронний ресурс] / Н. М. Мишко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_2(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.492 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мишко Н. М. 
Актуальні питання професійного навчання в дорослому віці [Електронний ресурс] / Н. М. Мишко, В. В. Шевчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5(2). - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_5(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мишко Н. М. 
Дослідження особливостей мотиваційної сфери майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Мишко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2015. - № 2. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2015_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського